TRAININGEN

Hieronder vind je een overzicht van wat PiPtraining aanbiedt.

Zoek je iets anders? Neem dan contact met mij op voor een gesprek.

3 Basisprogramma’s voor structurele veranderingen
☆ Klantgericht (effectief & professioneel) communiceren en of telefoneren 

☆ Vanuit een Service (gedachte) naar Sales 

☆ Van Klacht naar Compliment

 

Resultaten

Je wordt een betere adviseur, gesprekspartner en of klantenservice professional. Vanuit zelfvertrouwen en met de juiste vaardigheden en technieken ga jij gesprekken aan en maak jij het verschil. Klanten beleven een enorm positief gesprek, nemen meer af en komen weer terug.

PiPtraining gelooft in Progressie in Professie.. 
de kracht van bewust zijn wat je communiceert en vooral hóe je communiceert. Welke technieken zet je in en hoe zorg jij voor aansluiting met de ander in jouw boodschap? Wat is de relatie van taalgebruik en het brein van de ander?  

Hoe zet jij jouw klant echt centraal tijdens het gesprek? Wat betekent een klant voor jou en jouw bedrijf? Hoe geef jij klanten het gevoel dat zij zich gewaardeerd voelen?

Het verschil maken doe je zelf

Het is aan jou om tijdens het klantcontact een afgestemde meerwaarde te creëren voor jouw klant. 

Met anders luisteren, een goede mindset en de juiste technieken geef je als professional een impuls aan je gesprekken, je creëert ambassadeurs die terugkomen en meer afnemen.   

 

Doelgroep 

Professionals die willen groeien, die nog beter willen worden in hun vak en meer willen bereiken tijdens het voeren van gesprekken.  

IEMT en MET ZELFVERTROUWEN IN GESPREK MET ANDEREN (geen angst)

IEMT staat voor Integral Eye Movement Therapy en deze methode creëert op een snelle manier blijvende resultaten. Het maakt de emoties (je gevoel) steeds minder aanwezig. Zeer prettig als je negatieve gevoelens hebt en deze vervagen of laten zelfs mogelijk helemaal los. Door middel van oogbewegingen creëren we nieuwe verbindingen in het brein. Hierdoor vindt er verandering plaats op een neurologische niveau. Denk aan angstgevoel als je gaat bellen. Naast dat we zorgen om de gekoppelde emoties te vervagen dan wel helemaal weg te halen, waardoor je weer met een voorsprong kunt gaan bellen. Gaan we ook aan de slag met het in trainen van de benodigde en slimme gespreksvaardigheden. Waardoor je met voorsprong alle gesprekken met zelfvertrouwen voert.

 

Resultaat

Aan het eind van deze sessie en training ben je in staat om:

☆ zonder het gevoel van twijfel te bellen

☆ eerdere (negatieve) ervaringen te laten voor wat ze waren

☆ vanuit een heldere structuur te bellen

☆ maatwerk aan vaardigheden weet in te zetten

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

CRKBO docent 100x88.png
Logo-springest_edited.png
  • LinkedIn - Black Circle

© 2020 PiPtraining