TRAININGEN

Hieronder vind je een overzicht van de trainingen die PiPtraining aanbiedt.

Zoek je iets anders? Neem dan contact met me op voor een gesprek.

Telefonische vaardigheden
VAN SERVICE NAAR SALES
Telefonische vaardigheden 
KYC CDD gesprekken
Telefonische vaardigheden: 
VAN KLACHT NAAR COMPLIMENT
IEMT en BELANGST

IEMT staat voor Integral Eye Movement Therapy en deze methode creëert op een snelle manier blijvende resultaten. Het maakt de emoties (je gevoel) steeds minder aanwezig. Zeer prettig als je negatieve gevoelens hebt, deze vervagen en laten zelfs mogelijk helemaal los. Door middel van oogbewegingen creëren we nieuwe verbindingen in het brein. Hierdoor vindt er verandering plaats op een neurologische niveau. Denk aan angstgevoel als je gaat bellen. Naast dat we zorgen om de gekoppelde emoties te vervagen dan wel helemaal weg te halen, waardoor je weer met een voorsprong kunt gaan bellen. Gaan we ook aan de slag met het in trainen van de benodigde en slimme gespreksvaardigheden. Waardoor je met voorsprong alle gesprekken met zelfvertrouwen voert.

 

Resultaat

Aan het eind van deze sessie en training ben je in staat om:

  • zonder het gevoel van twijfel belt

  • eerdere (negatieve) ervaringen te laten voor wat ze waren

  • vanuit een heldere structuur gaat bellen

  • maatwerk aan vaardigheden ontvangt

Logo Design

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

(ONLINE) Chat vaardigheden

Effectief klantgericht chatten

Voor als je op zoek bent naar een praktijkgerichte training waarmee je een vliegende start maakt op het gebied van chatten?

 

Programma

Voorafgaand aan de training halen we je persoonlijke leerdoelen op.

 

Dagdeel 1: inzicht     

- wat kun je en wat wil je leren

- chatiquette en de TEMPEL-methode

 

Dagdeel 2: toepassen

- leren door te doen en experimenteren

 

Resultaat

Aan het eind van deze training chat je op een professionele klantgerichte manier met je klant. 

  • je leert werken vanuit een heldere structuur (TEMPEL-methode)

  • je leert de juiste chattechnieken in te zetten

  • je leert hoe je de vraag achter de klantvraag achterhaalt

  • je leert hoe je chat met een positieve en klantgerichte schrijfstijl

  • je leert te reageren op weerstand via de chat

  • jouw klant ervaart echte service!

 

Na afronding van de training ontvang je een certificaat.

 

 

Doelgroep

Deze training, op zowel op MBO niveau, HBO als op WO niveau, is ontwikkeld voor professionals die willen investeren in het verbeteren van hun chatvaardigheden. PiPtraining heeft ervaring in de zakelijke- en financiële dienstverlening, de retail en de zorg.

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

CRKBO docent 100x88.png
Logo-springest_edited.png
  • LinkedIn - Black Circle

© 2020 PiPtraining