PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Dankzij IEMT ben jij straks zelfverzekerd bij het geven van een presentatie! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
Persoonlijke begeleiding
Jarenlange ervaring
Blijvende verandering
Op maat gemaakt

Klantgericht communiceren & telefoneren
In het (online) programma Klantgericht communiceren & telefoneren ontwikkel je je tot een sterk bewuste professional met meer grip in telefonisch contact. Vanuit zelfvertrouwen, met de juiste mindset en vaardigheden voer je op een krachtige manier gesprekken en maak jij het verschil!
Met dit programma zorg je voor een stevig fundament en zelfvertrouwen om klantgericht te communiceren. Dit programma biedt meer dan voldoende tools om jezelf als een krachtige gesprekspartner neer te zetten en verder te ontwikkelen. Return on Investment is gegarandeerd!
Voor wie geschikt?
Dit programma is voor als je als startende professional een vliegende start wil maken met je carrière, als je als professional (ook de doorgewinterde) de diepgang wil aanbrengen in je gesprekken en ook als je opziet tegen klanten telefonisch te woord staan of telefoon-/belangst ervaart.
Het programma is speciaal ontwikkeld voor professionals met de ambitie om te groeien, verder te professionaliseren en die meer willen bereiken tijdens het voeren van gesprekken met minder energie.
PiPtraining zorgt voor structurele en duurzame veranderingen, altijd uitgewerkt in een maatwerkprogramma.
In een paar sessies meer grip met PiP!
Dit bereik jij
☆ Professionele ontwikkeling met telefonisch klantcontact
☆ Meer zelfvertrouwen tijdens gesprekken
☆ Bewustwording van mindset, vaardigheden en telefoonetiquette
☆ Je bent in staat weerstand te voorkomen
☆ Je bent je bewust van wat je al bezit aan vaardigheden en toepast
☆ Bewustwording waar je kunt bijschaven om je doel te bereiken
Optioneel met IEMT:
Onderstaande thema's worden aangepakt:
#geloven in jezelf? #belangst #telefoonangst
Meer informatie over IEMT vind je hier
Dit ervaart jouw klant
☆ Positieve beleving tijdens het gesprek
☆ Vertrouwen in jouw kennis en kunde
☆ Aandacht
☆ Een gesprek van mens tot mens
PiPtraining denkt graag met je mee! Uiteraard is het ook mogelijk om diverse onderwerpen uit de programma's te combineren. Neem contact op en we stellen een maatwerkprogramma voor jou samen!