Kantoor

Klantgericht omgaan met klachten & slecht nieuws

In het online programma Klantgericht omgaan met klachten & slecht nieuws ontwikkel je je tot een sterke, bewuste professional die met grip op een klantgerichte manier omgaat met klachten, die in alle klachten een compliment ziet en die slechtnieuwsgesprekken brengt met zelfvertrouwen. Met de juiste mindset en vaardigheden ga je deze gesprekken aan en maak je het verschil!

Met dit programma zorg je voor een stevig fundament waarmee jij je ontwikkelt in het positief omgaan met klachten en breng je slecht nieuws als een professional. Dit programma biedt waardevolle tools om jezelf als een krachtige gesprekspartner, als het gaat om klachten en slecht nieuws, neer te zetten. Return on Investment is gegarandeerd! 
 

Voor wie geschikt?

Deze training is geschikt voor de startende en doorgewinterde professional met klantcontact. Wil jij leren om goed met ontevreden klanten om te gaan? En wil jij leren hoe je positief naar klachten kijkt en hoe je slecht nieuws goed brengt? Dan is deze training zeker geschikt! In deze training doe je nieuwe inzichten op en ben je in staat om ontstane patronen te doorbreken in huidige klachtgesprekken. Na de training ben jij in staat om slecht nieuws goed over te brengen bij jouw klanten.
 

PiPtraining zorgt voor structurele en duurzame veranderingen, altijd uitgewerkt in een maatwerkprogramma.

In een paar sessies meer grip met PiP!

☆ Klachtgesprekken voeren op een krachtige manier

☆ In elke klacht een compliment zien

☆ Slecht nieuws in een heldere boodschap overbrengen

☆ Bewustwording van jouw eigen emoties

☆ In staat emoties van de klant op te vangen

☆ Bewustwording van je mindset & gespreksvaardigheden

Opgehaalde informatie in een waardevolle en passende oplossing vertalen

 

Optioneel met IEMT:

Onderstaande thema's worden aangepakt

#geloven in jezelf? #boze klanten #nee zeggen

Meer informatie over IEMT vind je hier

Dit bereik jij

Dit ervaart jouw klant

☆ De beleving van een enorm positief gesprek 

☆ Zich gehoord en gezien voelen in hun frustratie

Duidelijkheid

☆ Jouw klanten vertrouwen op jouw kennis en kunde

☆ Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs

PiPtraining denkt graag met je mee! Uiteraard is het ook mogelijk om diverse onderwerpen uit de programma's te combineren. Neem contact op en we stellen een maatwerkprogramma voor jou samen!