Vriendelijk gesprek

IEMT; meer grip met PiP 

Jouw blokkades, ineffectieve opgebouwde patronen en negatieve herinneringen die je belemmeren in je communicatie en dus je werk, zijn verleden tijd. PiP zorgt met 1 of een paar sessies weer voor volledige grip! Met de IEMT-methode (Integral Eye Movement Therapy) ben je in staat om oude en negatieve herinneringen en opgebouwde ineffectieve patronen achter je te laten en juist het beste in jezelf naar boven te halen. Je neemt overtollige bagage niet meer mee! De IEMT-methode is dus een verrassend snelle en effectieve methode, die positieve veranderingen creëert op het gebied van ongewenste emoties & herinneringen, belemmerende overtuigingen en negatieve zelfbeelden. Een IEMT-sessie zorgt voor loslaten.

Verandering

Om een blijvende gedragsverandering tot stand te brengen, dagen we bestaande structuren en patronen uit tijdens één (en soms twee) sessies. We maken gebruik van specifieke oogbewegingen om verandering te laten plaatsvinden op neurologisch niveau. Het verhaal, of zelfs het benoemen van het negatieve gevoel, is niet nodig om de oorzaak op te lossen dan wel te verminderen.

 

 

''Alsof onnodige ballast van me afviel

en ik kreeg een boost van zelfvertrouwen,

ik gun dat iedereen!''

Hoe werkt het?

Wanneer heb jij geleerd je te voelen zoals je je nu voelt? Terwijl jij denkt aan de negatieve herinnering volg je met je ogen de handbewegingen. Jouw brein wordt gevraagd verder te kijken dan deze herinnering. De herinnering wordt hierdoor vager, er ontstaat meer afstand en de emotionele lading wordt minder of verdwijnt.

De herinnering wordt geneutraliseerd opgeslagen in je geheugen en wordt vanaf dat moment niet meer opgehaald. Na afloop ben je dan ook meteen beter in staat om in het huidige moment te blijven en je niet te laten afleiden door negatieve ervaringen en emoties uit het verleden.


Een IEMT-sessie is een mogelijk onderdeel om te combineren met een van de trainingsprogramma's. Daarnaast is een IEMT-sessie ook los te boeken. IEMT is geschikt om persoonlijke en zakelijke ineffectieve patronen en blokkades op te lossen. 

Wanneer IEMT inzetten?

Als je terugkerende gevoelens & angsten wil neutraliseren

Als je terugkerende herinneringen wil neutraliseren

Als je stress wil reduceren

Als je aan je zelfvertrouwen wil werken (zelfbeeld)
Als je aan jezelf wil werken (persoonlijke groei)

Als je ingrijpende levenservaring wil verwerken (verlies van een dierbare)

Als je verzuim wil voorkomen en of genezen

Concrete voorbeelden op de werkvloer:

Opzien tegen presenteren (in een groep)

Bepaalde klanten niet durven bellen (bijvoorbeeld boze/verzuim klanten)

Bij belangst en/of telefoonfobie

Bang zijn om 'Nee' te zeggen

Uitstelgedrag door faalangst (koude acquisitie)

Je niet gehoord voelen tijdens vergaderingen

Steen/knoop in je buik-gevoel

Leaves Shadow
Aanbeveling IEMT Tavita.jpeg

Mei 2021

Reviews IEMT

0479343d-6dbb-4519-b2fe-ff0f2547602f_edi