PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Dankzij IEMT ben jij straks zelfverzekerd bij het geven van een presentatie! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
Persoonlijke begeleiding
Jarenlange ervaring
Blijvende verandering
Op maat gemaakt

Ontdek alle mogelijkheden in jouw gesprekken
Als jij gesprekken voeren uitstelt en of zelfs vermijdt. En je wil (of je huidige functie verwacht van je dat je) deze gesprekken wel voeren. Gesprekken effectief voeren met gezonde spanning..? Neem dan contact op met PiPtraining. Wij zorgen samen voor een perfect op jou afgestemd trainingsprogramma waarna jij met vertrouwen in jezelf deze gesprekken wel aangaat. We halen triggers/blokkades blijvend weg, doorbreken patronen en maken je bewust van jouw vaardigheden.
PiPtraining verzorgt voor bedrijven complete trainingsprogramma's en ook (online) individuele training- en coach-on-the-job programma's. Daarnaast is PiPtraining gecertificeerd om de IEMT-methode te gebruiken. Jouw blokkades, ineffectieve opgebouwde patronen en negatieve herinneringen die je belemmeren in je communicatie en dus je werk, zijn hiermee verleden tijd. PiP zorgt voor volledige grip! Welke ervaringen anderen met IEMT hebben? Kijk op de IEMT-pagina!
Klantgericht
communiceren
& telefoneren

Klantgericht
adviseren & verkopen

Wat als je uitstelgedrag wil stoppen?
# (koude) acquisitie
# presenteren voor groepen
Deze stoppen we! Hoe dan?
Check hier...
Klantgericht
omgaan met klachten
& slecht nieuws
