PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Dankzij IEMT ben jij straks zelfverzekerd bij het geven van een presentatie! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
PiPtraining biedt naast haar trainingen ook een-op-een IEMT-sessies aan. Met IEMT heb jij straks meer zelfvertrouwen tijdens (lastige) gesprekken met jouw klant! Dit pakken we zodra weer kan op. Hierover later, na corona, meer!
Persoonlijke begeleiding
Jarenlange ervaring
Blijvende verandering
Op maat gemaakt
Communicatie trainingen
Hieronder vind je een aantal mogelijkheden van wat PiPtraining aanbiedt.
Zoek je iets anders? Wil je sparren? Neem dan contact met mij, 06 37 199 572
COMMUNICATIE PROGRAMMA's
Startende professionals
☆ die met een klantgerichte mindset, professioneel & effectief willen communiceren en/of telefoneren
☆ die met een klantgerichte mindset, professioneel & pro-actief willen adviseren & verkopen
Medior/senior professionals
☆ die met een klantgerichte mindset, professioneel & pro-actief willen adviseren & verkopen
☆ die hun gespreksvaardigheden en mindset willen opfrissen
☆ die klantgericht & professioneel willen omgaan met weerstand (ook klachten en slechtnieuws goed brengen)
Specifieke professionals
☆ KYC analisten die hun gesprekken willen professionaliseren (zonder weerstand gesprekken voeren)
☆ adviseurs die totaalgesprekken willen voeren met hun waardevolle klanten (van push naar pull)
☆ professionals die hun patronen willen doorbreken (inclusief IEMT)
☆ professionals die een negatief zelfbeeld hebben (Inclusief IEMT)
Resultaten
Je ontwikkelt je tot een betere professional met klantcontact. Vanuit zelfvertrouwen en met de juiste mindset & vaardigheden ga je gesprekken aan en maak je het verschil. Klachten worden omarmd en vertaald naar een compliment. Klanten beleven een enorm positief gesprek, je bent in staat echt te luisteren naar de behoefte van je klant; om de vraag achter de vraag naar boven te krijgen en vertaalt deze naar een waardevol advies. PiPtraining zet in op langdurige en duurzame klantrelaties. PiPtraining leert jou hoe je je rendement verhoogt tijdens het voeren van gesprekken. Deze ontwikkeling in jezelf creëert Return on Investment.
Doelgroep
De doelgroep voor onze programma's bestaat enerzijds uit de startende professional die een vliegende start wil maken in zijn carrière, anderzijds alle professionals (ook de doorgewinterde) die bijvoorbeeld meer diepgang willen (patronen willen doorbreken) in hun gesprekken onder het mom van een opfris training. Professionals die willen groeien, verder professionaliseren en ook die meer willen bereiken tijdens het voeren van gesprekken met minder energie.
PiPtraining gaat voor structurele en duurzame veranderingen, altijd uitgewerkt in een maatwerk programma.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.